Snart bergvik!

Sitter och väntar på att Per ska sluta plugga så att han kan komma och hämta mig och sedan åka vidare till Bergvik. Får se om man hittar någonting roligt där, skulle verkligen behöva uppdatera/(skaffa mer) min garderob. Den är så tom och sen är det så tråkigt att använa samma kläder varje dag. Blir tyvärr inte så roligt då.. Så hoppas hoppas att det finns något bra till mig.

Annars idag så har jag hjälpt en av Adrians kompisar att färga håret. Inte med någon vanlig färg heller, utan lila. Så nu har han lila färg på sidorna och en svart tuppkam. Blev lite tjusigt faktiskt.

Nej nu ska jag gå och kolla hur jag ser ut så att jag duger att vara på bergvik snart.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Vilken snygg bild!

2010-10-17 @ 21:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0