Hösten!

Tycker faktiskt att det kan var ganska härligt att hösten har hittat hit. Luften är så frisk och lätt att andas. Det är även otroligt fint när trädens löv ändrar färg från grönt till en massa röda och gula nyanser.

Jag och Rebecca passade på att vara ute i det fina vädret igår, vi fotade, pratade och gick i massor. Dock är min dator inte riktigt på min sida, datorn är full, så några bilder kan jag inte ladda in, hårddisken jag har vill inte längre fungera på min dator.. Skulle verkligen behöva en ny och bättre dator, men det är svårt när man inte har tillräckligt med pengar. Hatar att man ska vara så fruktansvärt beroende av pengar hela tiden, allt man gör kostar pengar!

Men lyckades få in någon bild i alla fall, dock från första fototuren som va för 2 veckor sen.

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Studio84 Jens

Mysigt ställe, vart är det där någonstans?

2011-01-27 @ 16:07:45
URL: http://dekuteru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0