Längesen sist!

Har inte haft någon ork eller lust att blogga den senaste tiden. Känns som att det baraär mina kompisar som läser också, så det kan kännas en aning onödigt. Men det är ändå kul ibland.

Man har sina perioder, nu är jag inne i en period där jag inte orkar skriva någonting. Inte särskillt ofta i alla fall.

Sen sista gången jag skrev så har det inte hänt så mycket. Har däremot köpt mig en balklänning i alla fall. Så nu är det skor och underkläder som måste fixas så att jag kan sy upp och sy in klänningen så att den passar. Tänkte även försöka att köpa mig tre ögonskuggor som jag ska ha på balen. Tänker sminka mig själv, känns mindre dyrt då.



Sen har jag pluggat en hel del, haft en massa onödiga inlämningar som jag gjort i sista sekund som vanligt. Men nu är det inte så mycket plugg på en liten stund. Sen är ju skolan snart slut! Bara 74 dagar kvar!!!! :D

Gud som jag längtar! :D Måste dock köpa mig en vit klänning till studenten, men det har inte kommit in så mycket vita klänningar än. Men det kommer väl snart. ;)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jättefin klänning! <3

2010-03-29 @ 15:40:16
URL: http://haannnnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0