Shopping!

Har varit hemma en stund nu.
Först när jag kom till stan gick vi till Cubus, där vi hade beslutsångest över vilka färger vi skulle köpa på nagellacken. Köpte två stycken, men slutade med att vi gick tillbaka senare och köpte två till. hehe..

Sedan stod det Vero på menyn, där vi beställde mat. Hon i kassan var riktigt snurrig måste jag säga. Fast bra för oss, betalade en halv matträtt, men fick en hel i stället. Superbra!

Sen gick vi till en affär där de säljer balklänningar, dock var de inte så snygga, så där inne var vi inte så länge. Hoppas att Pers mammas kompis kunde sy en åt mig. Vore oerhört bra och oerhört kul!

Hamnade sedan på monki där jag köpte en kjol. Hittade en massa snygga kjolar, men de passade inte, satt konstigt..




Kommentarer
Postat av: Matilda

(Y) shoppa är kul :D

2010-01-05 @ 00:21:11
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0