Mot stora staden!

Just nu sitter jag här och väntar på att Per ska komma hit så att han kan skjutsa mig till stan. Hade tänkt att åka buss, med vid halv 6 i natt fick jag ett sms av Per där det stod att han kör mig till stan. Väldigt trevligt, eftersom jag inte sett han på några dagar nu. Han pluggar inför två tentor som han har nu om en vecka och den andra om två veckor.

I stan vet jag inte riktigt vad vi ska göra, träffas och ha det trevligt antar jag. Kanske sitta och fika i flera timmar som vi är väldigt duktiga på.

Jag vill i alla fall in till monki och utnyttja mitt presentkort där som jag fick av Pers mamma och pappa. Jag hoppas på att jag kan hitta någonting fint! :D

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0