Raggande killar...

Gårdagen var trevlig! Dock var det lite dött på score.. Men med trevligt folk så fixar det sig ändå. :)
Vid 12 ville de andra gå till coffehouse, vilket de gjorde. Bara jag och Rebecka som stannade kvar. Oskar och Jimmy också iofs, fast de var och spelade biljard.

Det som kan vara lite jobbigt med att vara ute är att vissa folk raggar på en så! Var en kille som satte sig bredvid mig och tryckte mig mot hans axel, men efter ett tag blev det lite jobbigt, så då sa jag till han på skarpen! "Jag är upptagen, bara så att du vet!!!" Då blev han lite rädd tror jag. :P Fast efter en stund var han tillbaka igen, då ignorerade jag han bara. Sen fick jag en cider av en annan kille som jag och Rebecka delade på.

Visst kan det vara roligt när folk visar att de tycker om en, men ibland kan det vara lite för mycket! Dessutom är säkert de flesta bara desperata!


Idag har jag firat pappis lite eftersom han fyller år. 47 år gammal blev han min gamle far.
Grattis Pappa! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0