Hundutställning!

Gissa vems klocka som ringde klockan 6.20 i morse.
Jo, min!
Har varit i örebro hela dagen med min kusin och en kompis till henne. Har varit där på en hundutställning. Min kusin, Michaela, ställde ut sin chihuahua, Albin. Hennes kompis Janet ställde också ut en chihuahua, Foxy, och en Pomeranian, chanel, som var urgullig! Såg ut som en liten svart dammtuss!
Dagen var väldigt trevlig, var roligt att få se hur det är på en hundutställning, har aldrig varit på en förut.
Michaelas hund kom på en andra plats i den gruppen. Janets chihuahua kom på en fjärde(?) plats, tror jag. Hennes andra hund vann sin klass och fick gå vidare till nästa där hon kom på en fjärde plats. Väldigt roligt! :D

Nu vill jag också ha en chihuahua. :D Så himla söta! :D

Albin

 

Foxy

Chanel


Kommentarer
Postat av: Michaela

Tack för att du följde med och fotade våra små.

Kanonbilder du är så duktig på detta med foto.

Syns på onsdag kramar ifrån kusinvitamin

2010-03-01 @ 22:11:03
URL: http://www.michaelaschihuahua.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0