Ny dag!

...med nya tag!
Får se vad som händer idag nu då. Min handledare är borta resten av veckan, så ska få uppgifter av någon annan nu i stället. 
Har sovit hos Per hela veckan och ska även göra det resten av veckan också. Och på fredag blir det Stockholm med Älsklingen! ♥ Ska bli oerhört kul och mysigt! 
Vad som ska hända i Stockholm vet jag inte än. Lite shopping ska i alla fall hinnas med, kanske ut och äta och bara ha det allmänt mysigt! Längesen jag var i Stockholm nu, så det ska verkligen bli superkul!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Avatar i 3D!!

2010-02-11 @ 19:36:35
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/
Postat av: evelina

hej alex! kan bara säga att jag är tsm med gabriel igen, heheh:)



Och du, jag kom på att vi fotar anna och cecilia på lördag, så kan vi leka lite med smink och sånt också!

pappa fixar blixtarna idag, lovade han iaf!!

krammmmkrammm<3

2010-02-18 @ 07:24:05
URL: http://evelinamenchini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0