Hem ljuva hem!

Jag kom på det att jag lovade er för några dagar sen att jag skulle visa hur mitt rum ser ut nu efter all om möblering. Tyckte att det var dags nu att visa er bilder, tyckte att det var mycket roligare än att göra svenska läxan. ^^

Ska skriva om vårat namn, vad det betyder, varför jag fick det namnet osv.. Ska även skriva om mitt efternamn, men det står ingenstans om vad det betyder eller hur gammalt det är.. Och inte nog med det, vi ska även skriva om vår hemort och ett annat ortnamn. Där ska vi också skriva varifrån namnet på orten kommer, vad det betyder och hur gamalt det är, men jag hittar verkligen ingenting!

Jaja, ska sluta klaga nu. I stället får ni se mitt rum.






Kommentarer
Postat av: Matilda

Ser ut som det blev jättebra :)

2009-09-08 @ 21:31:25
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/
Postat av: anonym

shit du måste ha en sjukt snäll pojkvänn;)

2009-09-08 @ 22:33:10
Postat av: Olle

Snyggt! :D

2009-09-08 @ 22:57:29
Postat av: sara

fint =) Jag vill också ha en stor säng ! :p

2009-09-08 @ 23:17:09
URL: http://sara1991.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0