Här ska det möbleras!

Idag blir det till all fixa i ordning i mitt rum helt och hållet. Har fått en 1.60 säng av Pers Bror, så nu ska det möbleras om i mitt rum! Flytta byråer, slänga ut ett skåp, eller kanske slänga ner det mesta i skåpet i flyttkartonger och slänga upp det på vinden och bara ha "fina" saker i skåpet. Vi får se, men göras om, det ska det! :D Hahaha, kommer att se ut som ett vuxenrum med en stor säng i mitten på en fondvägg.

Sen ska jag nog iväg med mamma och titta på Konstrunda här på Hammarö, Moster Ulla och Mormor har ställt ut några tavlor. Det va där jag ville ställa ut mina tavlor, men jag fick veta det för sent, så jag hann inte... Men nästa gång! :D


Kommentarer
Postat av: Matilda

Vad trevligt :) Jag vill också ha nya saker och möblera om (hos pappa) och tapetsera om!!!

2009-09-05 @ 18:40:52
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0