en dator? :O den tar jag!

Just nu ligger jag i Pers soffa, fick preci sno hans dator en liten stund.

I onsdags gjorde jag någonting jag aldrig gjort faktiskt. Jag var på en krog. Var där med Malin och Sofia som fyllde 18 år denna dag. Det va faktiskt trevligt, trevligare än vad jag trodde, trots att jag va helt nykter. Fast jag kände mig riktigt löjlig på dansgolvet måste jag ju tyvärr säga.. Vågade ju inte riktigt leva ut mina rörelser, så ja, det känndes fel, men jag försökte. Träffade en massa folk som jag känner och det är ju alltid roligt!

Ser fram emot Halloweenfesten, när man ska klä ut sig. Temat va Så här kommer du aldrig mer att få se mig. Lite roligt. 

Jaja, nog tjatat om detta. :)

 

Kommentarer
Postat av: sara

hahah, rubriken :p



Nästa gång kan vi dansa tillsammans ;D

2009-09-04 @ 18:18:44
URL: http://sara1991.blogg.se/
Postat av: Matilda

Jag kan också vara med och dansa då!! :D

2009-09-04 @ 18:41:58
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0