Underbar helg? JA!

Helgen har spenderats i min kusin hus, med min underbara Per. Min kusin, hennes man och barnen var iväg till Sunne, därför skulle vi vara kattvakt till Krutow.

På fredagen var det först skola, men slutade dock 13:00. Sen bar det hemåt och packa iordning för helgen som har varit längtad. Därefter vid 6 åkte jag och Per in till Kalvholmen och tittade på Adrian när han tävlade, sen åkte vi till huset där maten förbereddes, 3 rätters! Efterrätten hade jag redan förberett hemma eftersom den skulle stå i kylskåpet några timmar innan servering. Maten smakade jätte gott, dock blev vi så oerhört mätta så efterrätten orkades inte med. Sedan satte vi på en film, Madagasker, jag hade ju inte sett den förut, fast somnade ganska fort i soffan så har ännu inte sett den.

Vaknade klockan 6 på lördagsmorgonen(natten) av ett spinnande kattljud i öronen, Krutow alltså! Visst är det väl mysigt, men inte så tidigt! Somnade som tur om, och fick sova någon timme till. Efter att vi hade vaknat hände inte särskillt mkt, åt frukost, läste och tittade på tv tills vi började göra oss i ordning för kvällen kraftskiva med vännerna. Kvällen kom och folket anlände, kvällen blev väldigt lyckad med goda räkor och kräftor, om ni frågar mig.

I morse var det samma sak, blev väckt av Krutow. Var väldigt sega efter en rolig kväll. Efter frukosten blev det städning på hög nivå, nejdå, det va faktiskt inte så stökigt, bara en massa disk och även lite möbler som behövde flyttas tillbaka och lite bord att torka.

Nu efter att jag har jag inte gjort så mycket mer än att ha läst ut boken, Om jag kunde drömma, så nu Tilda, nu vill jag låna tvåan, om jag får? ;) Har även tvingat Per att komma hit och titta på Twilight med mig, måste ju titta på filmen igen nu när jag läst boken, för att se om den blivit bättre sen jag såg den sist, jag älskade filmen redan från början, så om den har blivit bättre vet jag inte vad jag ska säga om den.

Nu har jag skrivit av mig, har ju inte skrivit på ett tag nu, så nu kom allt på en gång. Bilder kan ni få lite senare också :)


Kommentarer
Postat av: Artur

Haha, ska du också fastna i Twilight-träsket?

2009-09-27 @ 18:44:38
URL: http://everchosen.blogg.se/
Postat av: Matilda

Tar med tvåan imorgon ;P

2009-09-27 @ 19:36:29
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0