Datorn sjuk av svininfluensan

Känns bra det här, väldigt bra! Datorn har antagligen virus.....och det går inte att installera virusprogram, så vi kan inte ta bort virusen. Lagomt kul! Grannen har varit här och hjälp oss, och han är bra på det här med datorer, Han gav upp tillslut, så datorn ska formateras så snart som möjligt! Min hårddisk kan även ha virus nu, eftersom den varit inkopplad i datorn..... HATAR DATORER! Så måste även göra en virussökning på den med. Men virus tar oftast inte bort bilder i alla fall, så det är jag oerhört glad över, vill inte bli av med alla mina bilder!

Jaja, nog om detta, antar at det va väldigt ointressant inlägg det här. Men nu ska jag gå och sova, så ni slipper läsa mer strunt.


Kommentarer
Postat av: Matilda

Hoppas din dator blir frisk snart ;) :)

2009-09-02 @ 13:34:56
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0