vill ha hjälp! :O

Vad kan jag tänkas prata om på Svenska Nationella Provet, Muntliga?!

Jag vet inte alls vad jag ska prata om, temat är Relationer och Starka band.

Har funderat på att prata om min morfar, men det känns lite för privat och lite jobbigt att prata om, eftersom han gick bort för 2 år sen. Sen fick jag ett förslag som var att prata om starka band till fotografering, men jag vet inte. Sen kom jag på att man kanske kan prata om Twiligt, alltså om förbjuden kärlek, men det vet jag inte heller.

Så snälla hjälp mig, hitta på en massa olika förslag!


sitter här och funderar med en jäkla massa vindruvor framför mig. ^^


Kommentarer
Postat av: Matilda

Ojoj, det var många vindruvor.

Jag vet faktikst inte, nån av dina föräldrar? Djur? Ditt hus? ... :P

2009-10-15 @ 19:27:48
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0