Tråkitråk

Kommer att var en riktig tråk-dag idag.. Måste sitta och försöka förstå mig på matten som tycks förklaras på japanska, dvs, jag förstår ingenting! Men kostigt nog har jag allt lyckats lösa några uppgifter, fast genom att titta på uppgiften, försöka lite, sen när jag tror att jag är klar, då tittar jag i facit och ser att jag skulle gjort på ett annat sätt, ändrar till det går till nästa uppgift, samma sak där. Gissar alltså till mig svaren (Y) vilket inte går så bra. Men men, någon gång kanske jag lär mig, kan ju hoppas!

I morse vaknade jag till vid 7 tittade ut genom fönstret och såg att himlen lyste rosa/rött, jätte fint! Somnade om, vaknade av klockan 8.30, försökte väcka Per, men lyckades jag, nej! en halvtimme senare går har därimot upp. Sen åt vi frukost, jag vandrade hem i kylan, Per åkte iväg för en dag på arbetet, han slutar dock 1. Åh, han har slutat nu alltså! :D Då ska han alltså ivåg och spela innebandy och jobba på ett grupparbete, får se om jag får träffa honom någonting idag. :)


Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag har inte kollat något på matten än.. :/ ska göra det nu :)

2009-10-03 @ 16:23:02
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0