Naturen är vacker!

Jag vill ta en massa fotografier! Men det har inte blivit så fint än, vill att det ska bli lite orangare på träden, så att det blir riktigt höstigt och färgglatt! Jag älskar hösten, i alla fall dess utseende, dock inte kylan.
Fast alla årstider har sin specialitet, vintern är som vackrast när det är mycket snö och solen skiner samtidigt! Sommarens bästa är ju i alla fall alla fina gröna träd och en massa glada badande människor som är ute i solens varma strålar! Och våren, är underbar den med! Tänk så fint det är när träden börjar få sina gröna blad, folket blir glada av solens energi, och man vet att snart är det sommar och varmt!

Jaja, nu var det en massa tjat om världens alla årstider. Men jag älskar naturen, för lite folk uppskattar den..

Massa kort kommer det att bli för mig sen när hösten är mer synlig. Kanske till och med kan försöka med lite "modellbilder" av mina vänner om de är intresserade? :P



Kommentarer
Postat av: Matilda

JAAAAAAAAAAAAAAAA, vi vill se bilder i bloggen också :) Tycker vi ska ta lite modellbilder på skoj ;) hihi

2009-10-08 @ 19:35:01
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0