Hur ska det bli?

Nu har jag varit duktig och gjort lite psykologi, orkar nog inte göra mer nu, så får skriva klart i morgon. Kanske kan läsa de sidor som vi skulle också, det kan jag ju faktiskt göra idag.

Jag ska ju klippa mig i morgon. :O Hur ska jag klippa mig? som vanligt, bara topparna? Ska jag ha lugg igen nu när hösten och vintern närmar sig? Mycket kortare kommer det i alla fall att bli, eftersom mitt hår är så oerhört slitet.. Inte kul, inte kul. Jag som vill ha långt hår!

Ska jag ha lugg igen?

 

 


Kommentarer
Postat av: sara

Jag vet inte! Men det är iofs kul att variera lite ^^ Du passar fint i båda så...

2009-10-06 @ 22:47:11
URL: http://sara1991.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0