Fullt upp hela helgen...

...Tills nu. För just nu gör jag ingenting, ska plugga lit konstruktion sen. Har ju prov på det på tisdag.. Så nu ska jag vara smart och börja plugga lite tidigare.

Men i alla fall, i fredags vart det skolan som vanligt, slutade dock 13:00 så det var inte så farligt. Efter det åkte jag och Johanna hem till henne för att göra oss i ordnig för dagens/kvällens roligheter. Först skulle det bli Blue Moon men gratis buffé, men efter att jag och Johanna missade buss, efter buss, efter buss, så bestämde vi oss för att äta mat hos henne i stället. Missade även den bussen vi tänkte ta, så tog nästa, var nära på att missa den men, men som tur var gjorde vi inte det, fast när vi kom till torget hade vi ju självklart missat den bussen vi skulle åka med hem till Sibbe, så fick vänta en halvtimme. Sen kom vi äntligen fram hem till Sibbe så blev det förfest. För efter det skulle vi till Arena som hade öppet för sista gången den här helgen. Så jag och Johanna var ju tvugna att se hur det såg ut innan de stängde. Det var väldigt slitet så en renovering var det minsta arena behövde i alla fall. Kvällen var roligare än väntat!

Vaknade sent på lördagen hemma hos Johanna. Gick upp, åt frukost i över en timme, är ju så trevligt att äta. ^^ Efter det bakade Matilda, (som också var där), chokladbollar åt oss. Så då blev det kaffe och chokladbollar efter det. Sen blev det till att göra oss i ordning för att ta oss in till torget för att titta på KarlstadJam, Våra kompisars projektarbete, en BMX tävling på torget. Det var trevligt! Sen hem till Sanna för tacos och filmkväll! Oerhört trevligt! Dock fick vi inte igång filmen p.g.a att "mojjen" (dosan) inte fungerade, så det fick bli körslaget i stället.

Där har ni min helg tills nu :)






Bilder från Arena, är dock tagna med min mobil, så är inte bästa kvalitet, men de duger!



Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag har konstruktionsprov på tisdag, jag... ;)

2009-10-11 @ 14:04:39
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/
Postat av: Artur

Du är så vacker Alexandra=)

2009-10-11 @ 23:20:52
URL: http://everchosen.blogg.se/
Postat av: Sibbe

roligt att ni ville hänga med :D

2009-10-12 @ 19:49:12
URL: http://cpsibbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0