Ensamt

Just nu sitter jag hemma hos Per helt ensam, hans föräldrar är i stugan oh Per har gjort tenta, vilket borde vara slut nu. Känns ju lite roligt att vara här helt ensam, har duschat och ätit frukost och gjort mig i ordning, men men, det kan vara trevligt att få göra det hos någon annan också.

Plus att jag använder Pers nya dator som han fick hem igår, hahaa, fast han sa att jag fick låna den så då får han skylla sig själv.

Det är tänkt att jag och Per ska iväg till IKEA nu när han skrivit klart provet, antar att jag får ta bussen in till stan först så åker vi därifrån. Efter IKEA blir det buffé på UNO med vännerna. Så även idag får plugget vänta, eller i alla fall tills ikväll. ;)

Hahahaha, var bara tvungen att testa camen som är på datorn.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0