Gubben Höst

Hejsan på er!

Igår var det ju som sagt Matte D prov. Jag är ändå ganska nöjd med provet, från att inte fatta någonting i fredags till att ändå kunna svara på de flesta frågorna på provet. Så det känns ju bra. Dock var sista delen på provet riktigt svårt, hade inte hunnit med att plugga på den delen som de uppgifterna handlade om. Så vi får se vad betyget säger lite senare.

Idag har vi haft våran ark-dag som vanligt. Lika långtråkig som vanligt också, speciellt på konstruktionen, håller seriöst på att somna varje gång! Men så kan det vara. Efteråt var jag på stan med Matilda en stund, skulle leta jackor, men blev inte riktigt så, men det va trevligt ändå!

Vad kan man tänkas hitta på resten av dagen då? Jo, jag ska nog försöka att göra psykologi inlämningen, eller i alla fall börja. Men fattar inte riktigt uppgiften, men men.




Kommentarer
Postat av: Matilda

Duktigt med matten! :)

Jag tycker det var ganska trevligt för att vara ark-dag idag :P

Stan var trevlig :) Kom hem nu ;)

2009-10-06 @ 19:49:10
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0