IKEA inställt

Nu har jag haft psykologiprovet, gick helt okej faktiskt, så vi hoppas att blir så också.

Har fått skolkorten idag också! :D De såg ändå helt okej ut, jag får vara nöjd. Klasskortet blev ju lite gulligt.
Ni kanske får se dem någon dag, vem vet? Jag kanske är snäll. ;)

Får se vad som händer idag, det var tänkt att jag och Per skulle åka till IKEA, men Per mådde inte så bra plus att han hade fått fel linser och fick koncentrera ögonen så, så nu har han ont i huvudet. Stackars liten! Men det var synd att det inte blev något IKEA, har velat dit ett tag nu. Men antagligen så tar vi det en annan dag i stället. Blir roligt det med!

Han kanske skulle komma hem till mig sen ändå, vi får hoppas på det! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0