Data fria dagar!

Oj oj, nu var det år och dag sen jag var inne på datorn, har haft fullt upp med allt.

Varit ute och roat mig, letat presenter som tog en hel dag plus en halv dag att slå in paketen, var på 18 års fest. Som dessutom var väldigt trevligt! Tack för kvällen! ♥

Idag vaknade jag hemma hos Per, eftersom har var så trevlig och hämtade mig och även Johanna hemma hos Tilda. Först åt vi frukost, sen tog vi det lite lugnt, sen cyklade jag hem för min Älskling ska plugga inför hans tenta på fredag. Stackarn har inte ens lov! :O

Sen när jag kom hem satte jag mig i fotöljen och läste ut andra twilight-boken, När jag hör din röst.. Så nu hoppas jag att jag kan få låna trean av någon sen? :P
Evelina kom även hit en liten stund för att låna min dator så att hon kunde redigera lite bilder, sen gjorde vi i ordnig hamburgare till oss, för vi va så oerhört hungriga.



Kommentarer
Postat av: Matilda

Tack!! :D Det va jättefina pressenter och det va jättekul igår/inatt ;P

2009-10-27 @ 18:29:43
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0