Beslutsångest!

Idag har jag och Per varit i stan, sedan på bergvik och letat jacka till mig, och jag är sent ute som vanligt! Därför fanns det inte så stort utbud av jackor. Men efter många om och men hittade jag en jacka, men färgen på jackan ställde till det lite.. Den fanns i beige och en åt marinblå. Det hade funnits svarta också, men var slut, eller det fanns en i min storlek som någon hade lagt undan, så den kunde jag inte ta.. Men de skulle ringa till mig och hon som la undan jackan inte ville ha den, för då kan jag köpa med. Men då är den stora frågan, vad tycker ni om den beiga? Jag har redan köpt den, men kan lämna tillbaka den. Så om den svarta finns tillgänglig åt mig sen, ska jag välja den eller den jag köpt?






Kommentarer
Postat av: Sibbe

Värsta modellbilderna ;)

Jag tycker att den du har köpt är snygg iallafall :D

2009-10-18 @ 21:45:57
URL: http://cpsibbe.blogg.se/
Postat av: Artur

Svart är alltid bäst men den där är också fin:P

2009-10-22 @ 11:28:25
URL: http://everchosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0