är plugg din bästa vän?

Gud så jag är trött idag.. Men men, jag får väl skylla mig själv.

Plus att jag har egentligen jätte mkt att göra, men orkar ingenting.... Ska skriva ett tal som jag ska hålla på onsdag, jag ska göra ett PM inför talet till på tisdag, jag har foto prov på måndag, och jag borde plugga matte! Men vad har jag hunnit med på lovet? Inget av det! och har man så mkt att göra blir det att jag inte gör någonting alls i stället... Jag och att plugga är inte bästa vänner! inte alls...



Kommentarer
Postat av: Matilda

Fan, jag har ens inte tänkt något på skolan, har glömt bort allt :/ Jag får nog plugga hela helgen :O :(

2009-10-29 @ 21:13:11
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0