Tack Älskling!

Jaaa! :D
Nu tror jag att jag har fått ihop ett tal, med hjälp av Min Älskling!
Testade att säga talet, och då tog det 4.35 min, och det ska ta 5 min, men jag kan vara ganska bra på att prata segt och lägga till lite saker när jag pratar, så det ska nog gå bra. :D

Har dock inget bra avslut, hur kan man få ihop ett bra avslut?

Nej nu ska jag tvinga pappa att läsa och se vad han tycker, sen blir det bara till att läsa det om och om och om och om igen för att det ska sätta sig i huvudet.

Hoppas att man får ha stödord, får man det? Jo men det måste man väl få ha, väldigt kontigt annars. :)



Kommentarer
Postat av: Artur

Dåligt.. I IB måste vi improvisera 10 min långa tal.

2009-11-06 @ 00:02:41
URL: http://everchosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0