Stan idag igen

Varför ska man vara trött jämt för?

Men men, idag slutade vi 11.10, skönt! Fast var på stan efter med Johanna och Sanna, fast Sanna gick efter en stund därifrån. Men innan det var vi inne på Gina Tricot och kollade kläder, Johanna shoppade loss som vanligt, medan jag knappt vågar titta på kläder, har tagit slut på så mkt pengar nu på sista tiden.. Sen när Sanna gick, fortsatte jag och Johanna till ett café där vi drack en kall choklad dryck, som var väldigt god. Där inne satt vi i över en timme, väldigt trevligt! Det är så himla trevligt att sitta och bara snacka en massa skit.

Imorgon på morgonen ska jag tydligen agera väckarklocka åt Per. Hans föräldrar är inne hemma, så då har han ingen som kan jaga upp honom på morgonen så att han hinner i tid till skolan. Dock är han hemma hos en kompis nu, så kommer väl inte hem till honom förens jätte sent.. Det är inget jag diggar tyvärr. Men men, så kan det vara ibland.

Nu ska jag äta kvällsmat med mamma. Frallor och té! (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0