Sista sekunden

Tänk att jag alltid ska göra allt i sista sekund, blir ju fasiken galen på mig själv, att jag aldrig lär mig! Men saken är nog den att jag jobber bättre dagen innan, för det är då jag verkligen gör någonting, eftersom det är sista chansen...

Men det värsta är att jag har hjärnsläpp och vet inte vad jag ska säga på provet, har skrivit en massa småsnuttar men blir aldrig nöjd... Så nu har jag 4-5 olika varienter på en början och 3-4 avslutningar.. Men men, Per har i alla fall lovat mig att komma hit och hjälpa mig att fixa ihop mina småsnuttar så att det blir ett helt tal som tar ca 5 min att framföra. Så förhoppningsvis hjälper han mig att få det att gå ihop, annars får jag väl stå där i morgon och bara snacka en massa blaha, blaha.. och HOPPAS på ett G. Men det märker vi i morgon det. Jag säger i alla fall lycka till, till mig själv!



Kommentarer
Postat av: Matilda

Lycka till! :D

2009-11-03 @ 17:33:24
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0