Score

Igår var faktiskt en trevlig dag, med score och trevligt folk. Efter score åkte vi till Pascal som var i klubbstugan med hans australiensk folbolls polare, var dock väldigt dött där.. Så Per kom och hämtade mig, åkte hom till honom, åt en smörgås och somnade på en gång. Var så oerhört trött, efter nattens roligheter.

Vaknade bredvid Per av att hans väckarklocka ringde klockan 9.00.. Men konstigt nog var jag klarvaken, men låg kvar ändå när han gick upp för att duscha. Ringde sedan pappa för att se om han kunde hämta mig och köra hem mig, vilket han kunde.

När jag kom hem fick jag se att mina kusinbarn var hemma hos mig, så fick försöka att hitta på lite aktiviteter åt dem. Så lite pyssel blev det, som alltid när dom är här. När de hade åkt la jag mig i sängen och somnade en stund, väldigt skönt. Sen har jag inte gjort så mycket. Per är med sina kompisar, eller några av dom i alla fall, och dricker öl.. Så nu sitter jag hemma och har tråkigt.. Sitter i soffan och tittar på dansbands kampen med mamma och pappa, nu var det faktiskt en bra låt, one night of pasion i dansbands karaktär, riktigt härlig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0