Så kan det gå!

Idag har ett till djur anslutit sig till min familj, dock bara tillfälligt, kanske. Så nu kan ni kalla mitt hem för akuthem.

Katten har blivit hittat vi sjukhuset, hon har varit där i två dygn, knappt utan mat. Min kusin jobbade förut på djurhemmet, men de kunde inte ta emot katten, så hon ringde hem till oss och hörde om vi kunde ta henne i några dagar, veckor, tills de hittar ägaren till henne. Gör dom inte det, så kanske hon kan bli våran, med det är bara kanske. Hon är grymt söt i alla fall och väldigt lugn, kan dock bero på att hon är helt utmattad.. Hungrig var hon också, stackars liten.. Men nu ligger hon i min säng och sover i alla fall. :)
Hon är inlåst i mitt rum för att inte hundarna ska äta upp henne och för att inte våran katt och hon ska hamna i bråk. Alltid mysigt med nattgäster.

Annars idag så har jag inte gjort så mycket mer än att ha läst i fjärde och sista boken av Twilight. Som snart är utläst, har bara en tredjedel kvar.

Eftersom jag har läst så har jag inte gjort någon fysik, inte någonting alls och det är prov i morgon.. Duktig flicka.... Men jag blir bara så deprimerad när jag tittar eller ens tänker på fysik.. Blir bara arg över att jag inte fattar någonting... så antingen blir jag hemma i morgon, eller så går jag dit och får lika många rätt som om jag stannat hemma..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0