Plötsligt händer det!

Idag har varit en lång dag!
Först var det skolan, vilket var en lång dag, sen blev det till att gå på stan, som alltid, sen åkte jag hem till farmor och farfar och var där en stund, sen har jag inte gjort så mkt mer. Eller jo, JAG KÖRDE BIL FÖRUT! :D Grattis till mig, det var ju bara ett år sedan jag körde förra gången. ^^ Det gick väl helt okej, tror jag i alla fall.

Jag vill läsa Twilight, men alla böckerna är redan utlästa... Dom var ju så bra!

Nej nu ska jag sova, Per kommer vilken minut som helst och ska göra mig och katten sällskap. Kattens ägare har fortfarande inte hört av sig, så det kanske inte är någon som vill ha denna underbart söta katt.. Men men, då kanske vi får behålla henne i så fall.

Men godnatt alla mina vänner, sov så gott!



Kommentarer
Postat av: Artur

Skriv egna vampyrböcker?

2009-11-28 @ 19:27:25
URL: http://everchosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0