Nu blir det mys!

Ojoj, nu var det längesen igen, förlåt!

Men jag har inte gjort så jätte mycket, eller jo, jag köpte de blå skorna. Kunde inte låta bli. Så nu blir det till att försöka att lära mig att gå i dem också. Klacken var ju inte den lägsta, men det ska gå det med! :D

Sen i lördags blev det Score, med Johanna, Matilda och Sara. Det var väldigt trevligt, de vill ut igen nu på lördag. Så det kanske blir roligheter även då. Vi får väl se.

Igår, måndag, kom jag hem vid 20:00, Per kom hem till mig. Vi tittade på tv, eller ja, Per tittade på tv, jag somnade. Sen var han tvungen att åka hem. Han ville inte sova hos mig.. Jag började 8:40 dagen därpå och Per 13:15, undrar varför inte han ville sova här. :O

Har prata med mamma och pappa idag om influensavaccinet.. De tycker att jag ska ta sprutan, men jag kommer inte att våga! Jag kommer att grina som en tre-åring.. Vi får se om jag gör som de vill, antar att det blir så.. Jag vill inte! Dessutom är det Twilight och New Moon den kvällen, och jag kommer säkert ha feber och spy och en massa skit som kommer att göra så att jag inte kan gå på bion, som jag redan betalat.. :( Det är svårt, hur ska jag göra?

Nu sak jag iväg och hyra film på ICA och köpa cola och chips, så ska Per komma hit snart! MYS!




Kommentarer
Postat av: Johanna

Du ska ta vaccinet! Det kommer gå bra :)

2009-11-10 @ 22:45:54
URL: http://lovemind.blogg.se/
Postat av: evelina

ta vaccinet!

Det är bättre att du är "halvdålig" i en dag än att du nästintill kommer garanterat få svininfluensan och spy i en vecka!

Och av alla jag hört så är itne denna sprutan alls jobbig. Så tänk inte så mycket på det kör bara, hahah

2009-11-11 @ 14:15:56
URL: http://evelinamenchini.blogg.se/
Postat av: Matilda

Jag är också rädd för att må dåligt på bion :( Du, jag och Pascal (om han tar det) kan må dåligt tillsammans :/ :P

2009-11-11 @ 18:10:27
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hej gumman!! Jag tog vaccinet för några veckor sen och jag kände inte av den ett dugg, lite ont i armen hade jag bara dagen efter. Barnen har också tagit den.. Så detta fixar du.:)Och du det känns inte ett dugg att ta sprutan.. Kram!!

2009-11-11 @ 22:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0