Mindre att göra

Bröllopsfotografen var jättebra, det tyckte även Per och Pappa. Så ja, den är värd att se.

Nu har jag lite mindre plugg kvar i alla fall, Foto Provet är gjort och det kändes helt okej faktiskt, sen har jag varit duktig och skrivit mitt PM till det muntliga talet som jag ska hålla på onsdag, så nu är det bara till att komma på vad jag ska säga på talet. Men kan verkligen inte komma på hur jag ska formulera mig eller någonting, så jag har tvingat Per att hjälpa mig i morgon, så får jag ta och lära mig mitt tal på en kväll, kanske lite på morgonen därefter också, men det ska nog gå bra det med hoppas jag.

Fick låna tredje Twilight boken, Ljudet av ditt hjärta, av Matilda idag, så den blir nog till att börja läsa den redan i kväll. :D Tack Matilda!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Trevligt :)

Jag har det j*vla talet kvar!

Du får inte läsa boken så snabbt ;) Jag har inte läst ut fran än ;P

2009-11-03 @ 13:57:07
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/
Postat av: Sibbe

vad bra :D

2009-11-06 @ 16:40:04
URL: http://cpsibbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0