Lugn dag idag

Idag har jag inte gjort mycket alls. Bara varit på Hammarö Utbildningscenter med Evelina, hon ville hälsa på Gabriel som var där på öppet hus. Sen var vi hemma hos Evelina där vi sjöng ett fåtal låtar på SingStar, sen bara satt vi och pratade en stund och så. Gick sedan hem och gjorde inte så mkt där heller, eller jag bakade chokladbollar. Och sitter nu vid datorn.

Vill även att Per ska sluta att jobba! Men så verkar det dock inte bli, han blir väl inte klar förens i natt.. Jag som ville hem till han och titta på film, kanske försöka att få dit hans kompisar, så att jag kan få träffa dem någon gång. Men antagligen så kommer det ta ännu ett bra tag till innan jag får träffa dem. Om jag inte tvingar dit dom själv vill säga. :P Hahah, nej då. Men snart får jag väl göra det ändå. :)

(Är det någon av Pers kompisar som läser mitt inlägg här, så kan ju ni också tjata på honom)


Kommentarer
Postat av: evelina

2009-11-15 @ 14:27:59
Postat av: evelina

är du där nu, eller är du hemma?:)

2009-11-15 @ 14:28:33
URL: http://evelinamenchini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0