Edsvalla

Idag blir det nog inte så mkt gjort heller, eftersom Per tydligen ska jobba idag med..

Men mamma frågade om jag ville med till edsvalla, finns en klädaffär där, dock inte de snyggaste kläderna. Finns även en skoaffär där det faktiskt finns en hel del fina skor. Fast skor har jag väl köpt lite för många av nu på sista tiden, men men. Är trevligt att bara titta, plus att jag får NÅGONTING att göra. Så jag följer nog med henne.

Nu har jag precis ätit frukost och ska nog göra mig i ordning nu, så att vi kan åka snart. Vaknade tidigt idag, eftersom jag var så galet trött igår och la mig klockan 21.00. Men det var skönt, är så jobbigt att vara trött jämt..


De affärer jag skrev om förut var tydligen i skåre, vi skulle tydligen till ÖB. Men vi kanske skulle till affärerna i skåre också. Vi får se.


Kommentarer
Postat av: Sibbe

Haha är det skokanonen och klädhuset M som du pratar om? ;)

2009-11-15 @ 20:28:21
URL: http://cpsibbe.blogg.se/
Postat av: Sanna

Haha, när jag läste först att du skulle till en klädaffär i Edsvalla tänkte jag direkt på det där M-huset :P Lyckas alltid att blanda ihop dem jag med^^

2009-11-17 @ 16:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0