lyckad bio kväll!

Vaknade för drygt två timmar sen.. Har varit supertrött. Kom ju hem vid 3 igår plus att jag tagit sprutan som jag spännt mig så innan. Så det finns mycket som gjort att jag är trött!

Filmerna var jättebra igår! Dock har jag ju redan sett Twilight 2 gånger innan, men den är bra för det. New Moon, som jag inte sett innan, bara läst boken, var också superbra!

De lottade även ut lite saker igår under pausen mellan filmerna. 5 tygväskor med motivet New Moon och 2 affischer med New Moon på. Tygväskorna gick först. Och sista affischen kastade han iväg, vilket var precis över mig, jag lyckades få tag i den, dock hade en tjej bakom mig också gjort det. Men jag fick största delen av den. ;) Bara ena hörnet som var borta. ^^

Det är till att rekomendera dessa filmer starkt! :D




Kommentarer
Postat av: Matilda

Haha, du fick bästa delen iallafall :)

2009-11-21 @ 00:04:37
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0