Den nya förälskelsen

Idag fick vi sluta tidigare! Hade ingen svenska eftersom jag hade talet igår och andra skulle ha tal idag, sen hade vi ingen matte, så slutade 13.50. Direkt efter skolan gick jag och Malin på stan, först till synsam för att kolla glasögon åt Malin, sen till Bianco, där vi testade skor i massor, blev varmt som bara den med en tjock jacka där inne. Men blev i alla fall förälskad i ett par skor, dock vet jag inte riktigt nät jag ska använde dem, typ bara till fester, så jag köpte dem inte..
Men sen gick vi till Skopunkten där jag köpte ett par skor i stället. Ett par mer vardagliga skor.


Skon som jag förälskade mig i från Bianco.


Och här är de skorna som jag köpte. :)



Kommentarer
Postat av: sara

Dom var asballa dom blåa skorna! Dom tycker jag du ska köpa ändå ;) Dom andra skorna var också fina! =)

2009-11-05 @ 19:13:58
URL: http://sara1991.blogg.se/
Postat av: Matilda

Snyggt :)

2009-11-05 @ 20:38:39
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0