Valborg i bilder

Ni får bilderna fån Valborg idag eftersom jag solade nästan hela dagen igår och var och åt mat hos mammas kompis. Så jag hade inte ork och tid att lägga ut bildern. Var även ute och sprang igår.  :o
Men här är bilderna i alla fall! Hoppas att de duger. ;)



Vi tog bussen och åkte iväg till Ulvsby för att fira valborg med mina vänner.


Väl hemma hos Tilda blev det att få igång en brasa, vilket jag och Alexander var bäst på.


Stjärtis, Tilda och Sanna står och disskuterar någonting.


Medan Alex, Fredrik och Johanna tittade på brasan.


Jonas tog sig en cykeltur.


Tyckte den bilden blev lite härlig, Alex fötter i alla fall.


Alex gjorde ett lejon av en blomma? :p


Alex och Fredrik gjorde några riktigt snygga konster med bollen. ;)


Så himla klockren bild, skrattar varje gång!


När vi hade grillat klart satte vi oss alla på filtar för att äta, MYS!


Efter en stund började dem skjuta raketer på skolan, många på en gång var det i alla fall.


Stjärtis borstar håret och är allmänt snygg.


De fick för sig att de skulle spela schack mitt i natten..

Det fick vara den sista bilden, med dagen, kvällen och natten var grymt bra!
Vissa mådde bra, medan någon inte gjorde det. Men det löste sig tillslut i alla fall.

Får väldigt gärna göras om! :D

Puss♥

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hahahaa, kuliga bilder :D Jag vill ha dom ;) <3

2009-05-02 @ 18:26:32
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja, vilka bra bilder du hade! Speciellt den på mej när jag borstar håret hahah.. :p

2009-05-02 @ 18:58:21
URL: http://sara1991.blogg.se/
Postat av: Sibbe

haha texten till första bilden är lite rolig. Låter som att bussen lämnade dig i stan typ o åkte till Ulvsby o va med dina vänner istället för dig xD

Men verkar som att ni hade en bra valborg iallafall :)

2009-05-02 @ 19:04:36
URL: http://cpsibbe.blogg.se/
Postat av: Johanna

Mmh, det var väldigt trevligt ;P

2009-05-02 @ 21:36:36
Postat av: Johanna den andre ;)

Det var jättekul! :D Och dina bilder är riktigt snygga även om det inte är lika kul när du tar dem ;) <33

2009-05-18 @ 18:14:38
Postat av: Matilda

Det där gjorde vi inte heller om!! Verkar som vi gör trevliga grejer en gång och väldigt sällan. :(

Fast det där tillfället var lite konstigt faktiskt... ;)

2011-02-16 @ 19:46:00
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0