Prov, efter prov, efter prov....

Igår gjorde jag det sämsta provet jag någonsin gjort! Och hoppas på att det är det sista också!
Men fattar man inte fysik så blir det så... Provet innehöll, ja vad va det, 16 frågor varav jag gjorde ca 7, fast dom gissade jag ju på iofs. Så får jag 1 poäng på provet så är jag ÖVERLYCKLIG! :D
Men men, så kan det vara, fast nu är det så underbart skönt att det är gjort, för nu behöver jag inte oroa mig för det längre.
Nu är det bara nästa prov som gäller...

i morgon, 8 maj, Engelska B Nationella, Reading and Listening..
Onsdag, 13 maj, Engelska B Nationella Muntligt..
Fredag, 15 maj, Matte C Nationella..
Torsdag, 28 maj, Kemi A Slutprov..

Jag tycker inte om prov... Fast nu är det bara 20 dagar kvar i skolan!

I morgon fyller Sibbe 18 år också, grattis till honom! :D och till din bror. :)

Puss♥

Kommentarer
Postat av: Matilda

Men i helgen blir det kul :D

2009-05-07 @ 19:54:23
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/
Postat av: Sibbe

Prov som är så roligt!! :D

Tack!! :D Han hälsar nog inte tack om jag känner honom rätt ^o)

2009-05-07 @ 23:11:37
URL: http://cpsibbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0