Snökrig?

Just nu sitter jag här och äter 57% rättvisemärkt choklad och lyssnar på skivan som jag fick häromdagen av Pöjkera. :)
Man lär sig nog att äta mörk choklad ganska snabbt, för ett tag sen gillade jag inte mörk choklad alls, men nu tycker jag att det är helt okej. Fast man äter kanske inte lika mycket lika fort som man gör med mjölkchoklad, vilket är jätte bra!
Skivan som jag fick var mycket bättre än vad jag trodde, många bra låtar faktiskt. Speciellt Perfect - Fairground Attraction, så himla härlig låt, sen är ju A Thousand Miles - Vanessa Carlton väldigt bra också och många fler. :)

Snöar ute gör det också... Det va ju så himla fint väder ute igår ju, varför kan inte våren komma på riktigt! Har längtat efter våren och sommaren sen förra året när det började bli kallt. Jag är nog en sommar människa. :D
Men i alla fall, igår va det väldigt fint ute så jag och Eelina var ute och cyklade och fotograferade. Väldigt roligt!
Det märks att jag och Evelina inte har riktigt samma foto intresse, Evelina älskar att ta kort på folk, lite modellbilds aktiga och jag tar hellre kort på blommor och naturen. Fast det är kul att ta kort på människor också, fast det är lite svårare, kanske är därför jag inte är så intresserad av det. :)
Men sen när vi hade varit ute och fotograferat i två timmar la jag in alla bilder på datorn. Men jag hade ställt in kameran på RAW-format vilket gör att bilderna behåller alla färger och så, som det inte gör med jpg filer. Men i alla fall, min dator tyckte inte om RAW-format, så nu kan jag varken titta på dom eller göra någonting med dom.. Men men, det fixar sig nog, hoppas det i alla fall.

Nej nu ska jag nog bege mig bort från datorn, försöka att hitta på något annat. Ska vara med Per senare, men först skulle han plugga och sen va med en kompis, sen mig.

Puss♥

Kommentarer
Postat av: Matilda

Snön är inte kul och jag vill också vara bra på att ta kort!! <3

2009-03-22 @ 17:04:47
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0