Gårdagen

Gårdagen blev väldigt lyckad enligt min åsikt. :D

Först var det skolan till klockan 13:20, eller ja, jag och Pascal gick därifrån kvart över, vilket gjorde att våran lärare fick damp på oss. Men jag orkar inte bry mig alls vad han tycker och tänker!
Men i alla fall, vi gick tidigare för att hinna med bussen hem, men självklart är bussen till stan sen, så vi hann inte med den bussen vi ville med. Så vi fick leka på stan en timme till nästa buss, men vi hade sällskap av Scott och Andy. :) Och senare kom resten också. :D
Sen blev det hem, städa som en galning, fixa min fotovägg, handla mat. Så stressad har jag nog alldrig varit i hela mitt liv tror jag. Men det löste sig tillslut, Per kom och hjälpte mig att handla. :D
Sen när alla var hos mig blev det till att fixa mat, wok, väldigt gott blev det faktiskt. ;) sen fick jag även lite roliga presenter, sitter här med sjalen på mig som jag fick faktiskt, väldigt skön! :)
Kvällen avslutades med att äta massa gurk- och morotsstavar doppade i dipp, sen fick alla tyvärr åka hem. Jag tycker inte om bussar, ska alltid gå så dumt...
Men dagen har varit väldigt bra och nu skiner solen! :D


Min vägg innan förvandlingen.


Så här blev resultatet.

Puss♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja det var kul igår! ;) Det var inte så svårt att övertala dej till att skaffa en blogg ju :p

2009-03-21 @ 18:43:27
URL: http://sara1991.blogg.se/
Postat av: Anonym

O jag var inte bjuden! ;) :P

2009-03-26 @ 15:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0