Tårt kalas

Idag har jag varit hemma hos Sara och ätit födelsedagslunch. Maten var underbart gott! Lax och potatis, paj och sen en massa tårta. Skit gott!
Fast innan maten lekte vi en lek, flingpaketsleken eller något tror jag det hette. Det va riktigt svårt, man skulle ta upp flingpaketet från golvet med munnen bara fotsulorna i golvet, sen klippte man av en bit av paketet efter hand. Så det blev svårare och svårare! Men kul.
Sen satt vi allihopa och bara pratade. Emma sa en kommentar som jag tyckte va riktigt bra, "Möter du någon utan leende, ge den ett av dina", och den stämmer så himla bra. När jag skulle till Sara mötte jag en som var ute och gick och som jag alltid gör när jag möter någon ger jag den ett leende i stället för att heja om jag inte känner personen. Det är så roligt att se, för den andre brukar le tillbaka, sen när man har gått förbi har man fortfarande det där fåniga leendet.


Slänger in en bild på mig själv som
jag redigerade en hel del.

Puss♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha! Känner igen det där med leendet :p Fiiina Alex<3

2009-03-29 @ 20:11:31
URL: http://sara1991.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0