Room Service

Sitter här och tittar på säsongsstarten av room service med pappa, väldigt bra program! De håller på att bygga ett kök, väldigt litet kök för att vara i ett så stort hus. Men det blir nog bra tillslut.
Tänka vad härligt om någon bara kom hem till en och gjorde i ordning ett rum, eller varför inte hela huset. Vilken känsla att komma hem och allt är nytt, snyggt och inte en massa saker över allt.

Nog om room service, idag har jag varit i skolan vilket är väldigt tråkigt. Det enda som gör det värt att gå i skolan är kompisarna! Skulle inte klara av skolan utan mina kompisar.

Sen efter skolan åkte jag hem till farmor och farfar där jag först hjälpte dom med att betala räkningar, är deras egna sekreterare. ;) Sen intervjuade jag dom om hur de bodde som små och titta på massor av kort. Jag älskar verkligen fotografier, speciellt gamla, om det är någon man känner som är med på kortet vill säga.
Jag tror farmor och farfar tyckte att det va väldigt roligt att jag vara där idag. De skrattade en hel del när jag frågade dom frågor om deras barndom, massa gamla roliga minnen kom väl tillbaka.

Sen kom Per och hämtade mig och vi åkte direkt hem till mig. Sen skulle han hem och äta, men han kommer nog troligtvis hit igen nu efter room service. :D Tur att jag har en pojkvän som vill vara med mig varje dag. :D

Nej nu ska jag titta flitigt på TV:n dom sista 10 minutrarna på programmet.

Puss♥

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag ser också på Room service med min pappa :P Fast jag vill hellre se på Håkan på svt 2 ;P

2009-03-25 @ 20:55:18
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/
Postat av: ...

oj vilken snäll pojkvän du har..

2009-03-25 @ 23:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0