Mitt allra första blogg inlägg

Hejsan! :)

Nu har jag konstigt nog skaffat en blogg, det trodde jag aldrig om mig själv. :o
Men detta ska nog bli bra ändå. :) Fast jag kommer säkert inte att uppdatera så ofta, men vi får se.

Nej men jag har kännt det att alla andra har en blogg, så jag har tänkt efter lite.. Varför skulle inte jag också kunna skaffa en? :P Nu har jag gjort det. :)

Men men, just nu sitter jag i skolan, men slutade för en liten stund sen. Ska nämligen på fotokurs nu klockan 18.00, så jag hinner inte hem innan, så det fick bli att jag stannade kvar. :) Ska in till stan om  en timme och möta upp Evelina också, funderar på att köpa någonting att äta då, är ganska hungrig och kommer inte kunna äta någonting förens jag kommer hem och det är vid klockan 21. :)

Aja, detta va slutet av mitt första blogg inlägg i historian. pusspuss<3

Kommentarer
Postat av: Matilda

Vad spännande!!! :D <3

2009-03-19 @ 22:14:04
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/
Postat av: Anonym

bra initiativ!

2009-03-26 @ 15:23:15
URL: http://cpsibbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0