Magnus eller Laila?

Nu är finalen i Let's Dance och jag tittar för fulla muggar.
Vem ska vinna då?
Det är en svår fråga, de båda är ju hur duktiga som helst! Men jag tror att jag tycker Magnus faktiskt, han väger ca 150kg och lyckas flytta sin kropp så himla lätt att man tappar ju hakan. Jag väger ju nästan 100kg mindre och skulle aldrig klara av någonting sådant. Sen dansar han ju som en gud också, helt sjukt. Nej, han är riktigt duktig. Fast Jag gillade Lailas och Tobias showdance väldigt mycket, väldigt vackert! :)

Nu kommer kuverttet in, vem vinner.........


Det blev som jag ville, Magnus och Annika på en 1:a plats!! :D


På en 2:a plats kom Laila och Tobias. :)

Puss♥

Kommentarer
Postat av: evelina

HÄRMA MED BILDER??????????



hosthosthost

2009-03-30 @ 18:13:41
URL: http://evelinamenchini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0