Earth hour!

Ni missade väl inte att det va earth hour igår va? Det hoppas jag att ni inte gjorde!
Det gjorde i alla fall inte jag. :) Sara, Sanna och Tilda var hemma hos mig och det blev massa prat, sen SingStar. Men sen klockan 20:30 släckte vi alla lampor i hela huset, stängde av SingStar och tände några levande ljus. Sen satt vi i mörkret och pratade, i två timmar till och med. Väldigt mysigt med släckta lampor måste jag säga, det borde man ha oftare.

Vi kom in i en väldig diskussion om att det är alldeles för många barn/ungdommar som börjar dricka, röka, snusa osv. på tok för tidigt. Det är hemskt! När jag gick i 4-6:an hade jag inte en enda tanke på att dricka och röka och så, och nu börjar dom med det nästan ännu tidigare, väldigt många i alla fall. Fast jag har ju iofs inte börjat tänka på sånt det än, det kommer senare, jag har inte bråttom. Men i alla fall, hur kommer det att se ut om några år? Då kommer det väl börja drickas redan när dom är 6-7år, usch!

Men gårdagen var i alla fall väldigt lyckad! <3

Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0