Blää för matte!

Idag har jag haft ett sjukt långt och sjukt svårt matteprov! :O Hela 3 timmar tog det, och det gick inte alls bra...
Tyckte att jag kunde 1/9 frågor på 1:a delen, bra bra, IG nästa..!
Fast på andra delen svarade jag på alla frågor utom en, så det kändes ju bra. :)
Fast har säkert inte rätt på någon, men men, några har jag svarat lika som dom andra i alla fall.
Men nu är det över och gud vad det är skönt!!

Får se vad jag skulle kunna tänkas hitta på idag. Per ska ju tydligen vara med några kompisar så jag blir själv i kväll. :(
Men det ska nog gå det med. Får väl titta på TV med mamma och pappa eller något sånt skojjsigt.





Bild från min och Evelinas fotopromenad.
Kände för den bilden just nu när jag har haft en lång och tråkig dag.

Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0