Äntligen en dator!

Jag åkte till skolan för att ha Bild, men nej, då va min lärare sjuk och vi hade därför ingen lärare. Vi skulle klara oss själva på lektionen, men det fanns inga material så vi kunde ju inget göra. Så flera stycken började gå därifrån, då gjorde jag med det. Men nu har jag håltimme till klockan 12:40, väldigt drygt, speciellt eftersom det bara är jag av mina kompisar som går bild. Mina kompisar har alltså lektion nu till klockan 11, så jag får vänta tills dess.
Så jag har inte så mkt att göra för tillfället, har gått fram och tillbaka till skolans bibliotek för att hitta en ledig dator, men dom är ju självklart alltid upptagna... Jag gick därför och städade mitt skåp, vilket behövdes! Men nu fick jag äntligen tag på en ledig dator! :D
Får se om det finns något roligt här på datorn att titta på.

Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0