Student, skolavslutning & balen

Så, nu har jag redigerat bilder från studenten, skolavslutningen och balen i 2 timmar, kanske mer.

Så här ska ni få bilderna:

Pers Student:


Mamma Åsa, Elinor, Bror Erik, Pappa Mats


Min älskling var söt redan som liten. ;)


Min söta, glada student!


Bröderna skoting, Erik, Per, Oskar.


Så söt så! :D Massa blommor fick han också.


Alexander och Per.


Måste ju säga att västen passade henne perfekt! ;)
Lite vingligt var det bara. ;P
"Student i rörelse"


Det vet jag inte om det stämmer men..


På flaket.


Jag älskar dig! :D


Hela klassen.


Pappa Skoting.




Massa glada studenter!


Mats och Per är glada efter att ha åkt Hummer.


Han var så stilig idag min Per. :D

Skolavslutningen:


Var hemma hos Fredrik med kompisarna på kvällen efter
avslutningen, där åt vi en jättegod tårta som Jonas bakat,
vi åt även en massa chips och dipp. ;P
Men det är så det ska va!

Balen:


Malin och Per var fina inför Balen,
Men måste säga att jag var lite
avundsjuk på Malin.. Jag hade velat vara
den som gick på balen med Per..


Men dom var fina båda två i alla fall! :D


Var i Museiparken (stavas?) och fotade.






Per är oerhört stilig!


Malin var fin hon med!


Glada miner i Hummern.




Malin och Per utanför Stadshotellet.

Så det var alla bilder för mig idag :)

Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0