Paj(as)

Igår var en alldeles perfekt dag, vaknade tätt intill Per, åt frukost, åkte till coop och köpte glass sedan bar det iväg till lövnäs hamnen där vi satt och åt glass i solen, senare på kvällen blev jag bjuden på bio av Per, Baksmällan, riktigt rolig film faktisk, fick skratta en hel del.
Så igår var det en heldag med Per, väldigt roligt och mysigt.

Ska strax skriva en handlingslista så att vi kan åka iväg till affären och köpa mat. Har knappt ätit idag, så jag är lite hungrig. Jag ska göra en paj, Bacon och Mozzarella paj, underbart gott! :D

Puss♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh jag kommer över och äter paj hos dej nån dag! ;) Hihi =)

2009-06-17 @ 18:52:50
URL: http://sara1991.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0