Borta bra, men hemma bäst...

....stämmer bara i vissa fall, den här helgen har varit underbar, fint väder med värme och sol, varit ute och seglat och även varit i fina städer! :D Det är sånt som gör mig lycklig!

Brände mig på axlarna och låren också, fast jag får ju skylla mig själv, hoppade över solskyddsfaktor första dagen. Dum som jag är, men men, finns inget att göra åt det nu, förhoppningsvis går väl det röda bort snart så att jag kan bli jäkligt brun.

Idag har jag inte gjort så mycket, är ju så jobbigt att göra saker när det är så sjukt varmt. Fast på förmiddagen var jag iväg till en kiosk här i närheten för att titta hur allt fungerar, eftersom jag förhoppningsvis ska jobba i den kiosken framöver. Några dagar i alla fall. Lite pengar kan man ju hoppas på att få in, så att jag ska kunna köpa ett objektiv som jag vill ha. ;)


Vadstena kloster


Segelbåten + Erik


Svenska flaggan är alltid med!


Underbart fin solnedgång i vadstena,
fin avslutning på dagen!

Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0